halaman utama

21 July 2013

eh ! dah kurus laaa

hamboi2.. dah kurus ? ingat haper ? haha.. yeapp! memang aku dah kurus sikit laaa.. sejak2 posa ni makan pon tak teratur.. sahur pon kadang2 bangun kadang2 tak langsung. haish. orang kejut bukannya aku nak bangun bahkan  tido balik. tido lagi heaven tau. mana tak nye, boleh tido sedap2 time weekend je. bila weekdays kena g skolah ngadap budak2 nakal tu... mak ai. penat, capek..

lagi satu faktor aku kurus nak tau sebab apa? sebab kat hostel ni aku dok tingkat paling ataih nu haa.. pastu kelas pulak sama la bangunannya. bila masa aku nak gemok? asyik2 lemak terbakor dengan sendirinya.. dengan hanya turun naik tangga. bila g praktikal barang banyak nak kena usung soooo sebab tula kurus kurus kurus nih. tak payah turun joging da. ni pun da cukup. haha. okbye olls !! :p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright By Honeyyangmenulis.blogspot.com