halaman utama

02 January 2013

.: New Year New Resolutions :.


Assalamualaikum 

Hye Peeps ! Pekabo ?? 
Ini adalah entri pertama HH pada tahun baru 2013 nih ! haha semangat woo ! 

Bila dah tiba tahun baru mesti korang ada azam baru kan ? 
Tak terkecuali dengan HH

Hari nie bermula la sesi kuliah di bumi bainun ini sebagai guru pelatih 
Semester 5 tahun 3 Ijazah
Huuu... umor jugak dah meningkat naik jadila angka yang secantik ni 22. kah3 *bangga ! 




Antara azam HH ialah
jeng jeng jeng 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Kekalkan pointer *wajib*
Usaha lebih sikit dalam apa jua kerja 
Bebas daripada segala macam HUTANG
Lose weight 5Kilo from NOW
Open a saving account for E-Day nanti *Wink ! 

Bukan azam jer kena rangka. bajet 2013 pon kena jugak. Setiap orang mesti ada azam  dan semua perlu usaha utk mencapai azam tersebut. Heee ~

"Selamat Tahun Baru 2013"

Thanx for reading :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright By Honeyyangmenulis.blogspot.com