halaman utama

16 February 2012

.: presentation yang entah pape :.



Assalamualaikum


Hai pembaca blog HH. Korang ada perasan tak yang lately cuaca tak menentu, kejap hujan kejap panas memanjang. Naseb la selesema HH nie dah hilang. 3minggu jugak la demam selesema. Haih. Lame giler.. korang pon sama ker?? huhu

Tapi yang pasti sejak 3, 4 hari ni macam takda masa nak rehat dah. Musim assignment dah datang, so pulon dok buat benda ni ah. malam tido lewat, pagi bangun awal. Bape jam jer tido. Tadi group HH present, tapi HH tak bersemangat dan tak dapat present dengan baik. Suma benda tungganglanggang. Ayat dalam slide tue kekadang tertukar dan tersalah sebut. Kenapa jadi macam tu ek? Haihhh !

~~~peningpeningpening~~~~

Hahaha muka HH tak bermaya sangat hari nie sbb tu jd cmnie.. naseb la ada vitagen :p


Sambilsambil tu meh layan lagu nie.. hehe



video



Thank you for reading this entry :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright By Honeyyangmenulis.blogspot.com