28 September 2011

.: Mencari Ketenangan Yang Hilang :.


Assalamualaikum


Semakin ingin melarikan diri daripada dia semakin aku dekat kepada dia..
Semakin aku membenci diri dia semakin sayang aku pada dia.. 
Semakin aku ingin lupa diri dia semakin datang ingatan aku pada dia..
Pabila melihat kelibat dia, bayang dia, diri dia, aku jadi tak tentu arah... 
Aku cuba untuk tidak berpaling kepada dia lagi kerana itu amat menyakitkan aku...
Aku cuba menyibukkan diri dengan tidak memandang handphone yang selalu akan masuk sms&call dari dia.. 
Aku cuba untuk tidak menyapa diri dia.. 
Ahh kenapa ni?? kenapa harus terjadi?? Kenapa dengan aku?? 

Tapi aku sedar.... Semua ni sudah terlambat.... CINTA kepada manusia tiada yang kekal..tetapi CINTA kepada Maha Esa sahaja yang kekal... Sekarang aku belajar untuk MENCINTAI Dia dan meninggalkan larangan Dia.. Dia yang mencipta aku... Dia yang memberiku oksigen untuk bernafas.. Dia yang memberi aku Umi, Ayah,Adikadik,KawanKawan yang aku sayangi dan sentiasa berada di sampingku... Terima kasih yer semua... Alhamdulillah sehingga saat ini aku masih lagi diberi peluang untuk melihat ciptaanmu Ya Allah.. Semoga aku dapat mencari ketenangan yang hilang suatu ketika dahulu.. Amin.. 




try to smile like everyone =)

malam2 pegi tengok bola pakai baju sama.. syok kowt..hilang tention ni..  huhu. 


Thank you for reading this entry :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright By Honeyyangmenulis.blogspot.com