halaman utama

02 March 2013

Herbalife ~ Hasil yang lumayan !


Assalamualaikum

Hari ni aku teman rumet aku pergi penutupan contest diet dia - Herbalife. Tak sabar nak tau apa result dia tup2 dia menang. Tempat pertama pulak tu. Muka memang happy giler kot. Unexpected tau. Berbaloi la dengan usaha dia selama nie diet dengan sihat selama sebulan turun 9.2kg. perggghh !!

Alhamdulillah,, Allah dah makbulkan doa ko rumet. Aku tumpang happy. See, muka happy kat bawah nie. Menang contest dapat wang tunai RM1000. Whoooaa.. Open table sikettt.. Hik2 :p

mata aku ke lain pulak. Haha. *terokbetoi*

Tak rugi usaha menurunkan berat badan / diet / sebagainya atlast membawa hasil yg lumayan. Kita kena berdisiplin utk nampak cantik dan sihat tanpa sebarang penyakit. If tak ikot dengan betol maka tak dapat la capai apa yang kita target tue. Kan2 ?? So, guna la herbalife untuk diet yang sihat.

Semua perkara perlu usaha. Tanpa usaha tidak akan berjaya. For the last, CONGRATULATIONS my rumet sebab YOU DID IT !! Yezzzzaa ! 

TQ for reading :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright By Honeyyangmenulis.blogspot.com