halaman utama

01 May 2012

.: Hallouw May !! :.

Assalamualaikum

Hye lurvely readers, lama xdengar khabar korang kan sebab lama sudah HH tak menapak disini... Al maklumla banyak komitmen yang perlu di fokus.. Belog ni sekadar untuk menyantai diri sajew.. hik2.. betul entah ayat nih.. alah bantai jew.. huhu.. cepat betul masa berlalu skang dah masuk bulan Mei.. HH rasa macam baru bulan januari. Ahaks ! 

Okaylah whatever you do,, hope u olls happy keyh?? Pesanan dari penaja nih ! haha..

Hidup ini kadang-kadang rasa gembira, kadang-kadang rasa sedih, nak marah ...Kebiasaanya manusia akan merasa bahagia bila disayangi , diberi perhatian ,diambil berat ,dicintai , kadang-kadang sedikit bangga bila diri ini dirindui.. kan?? betul kan? hehe

ahaks ! ;)

okay darl... till then..jgn lupe follow twitter HH - @AnisMariposa -  bubye !

Thank you for reading this entry :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright By Honeyyangmenulis.blogspot.com