halaman utama

10 February 2012

.: 3 Roomate's Day Out ! :.


Assalamualaikum

Ada orang kata, kawan yang baik adalah yang meneman di saat tawa dan tangis. Benar sama sekali. Itu adalah kawan yang sejati. Itu adalah sahabat. LIKE ROOMATE LIKE US ! huhu. Kami 3 pasangan. huhu. Macam couple la pulaks. kami roomateroomate pakat kluar ramairamai tujuannya nak pergi makan pizzahut coupon tue.. 

So, ape lagi.. peluang emas jangan diabaikan #emas ker?? .. ngeee :D 

Lepaklepak kat BR dulu. Dah lama kempunan benda nih. huhu

okay lettew for 6 person..hikhikhik :p

okay. tak bukak lagi. hehe. 
Tak sabar nak makan. yummy3 ~!! 

roomate HH nie makan tak ingat dunia dah. hehehe :D

Nisah & Wana 

ain & feeka
Lepas makan tu suma kenyang sangatsangat.. Full tank dah.. kami pon mula la nak menggila sikit.. heeee :D


P/s : Tapi, dalam seramai kawan kita itu, berapa ramaikan yang benar-benar merupakan sahabat kita yang sejati?? huhu renungrenungkan lah dan selamat beramal.. lalala ~~ 

Bubye !!

Thank you for reading :)




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright By Honeyyangmenulis.blogspot.com