halaman utama

20 October 2011

.: Menunggu Impian yang tak mungkin tercapai :.


Assalamualaikum...


Hari ni pegi release tention jap... Entah kenapa lately HH rasa macam penuh sajew kepala ni macam nak pecah...kua dengan Bobby&CikBella... kami redah hujan.. Suma basah lencun sudaa.. huhu.. Tapi korang, enjoy taw.. lama dah tak main hujan.. hihihi... Masukmasuk Jusco tu suma tengok lain macam kat kami awat la sampai camni. Tadi pegi makan KFC jek.. Lapaq nak makan KFC la.. Da lama tak makan... Kempunan la katakan... So, bila da dapat makan tu apa lagi melantak la tak kira sapa dah yang ada kat situ janji dapat makan.. Nyum3 ~~~ hehehe... 

Malam pulaks pergi tengok Malam Nostalgia Semester 8.. Al maklum la dorang dah nak abes balajar.. Dalam sebulan lagi dorang suma dah betolbetol jadik cikgu.. After 5taon setengah dok sini nak graduate dah.. wuwuwu.. Sdeyh gak r tengok tayangan multimedia group dorang & jugak persembahan dari student sniri... 

Okay la.. Tido dulu yer korang.. Bubye ^^

sory~ HH xda mood sikit hr ni.. 
P/s : Bukannya susah nak mengaku yang benar cuma nak taknak jek... huhu.. Peace :)) 




Honeys Photo Gallery selalu diupdate.. Rajin2 g la usha.. huhu.. 



Thank you for reading this entry :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright By Honeyyangmenulis.blogspot.com