18 September 2012
.: Ku mengharap keredhaanMu :.
jari bersemangat menaip oleh
Hun_eyes
at
Tuesday, September 18, 2012
1 yang datang berceloteh kat sini
Labels:
berceloteh sana sini,
kebosanan
07 September 2012
.: Maya.... Seindah namanya :.
Assalamualaikum
Hai pembaca belog HH. Hari ni Hh cam nak berceghita sikit la pasal sorang sis HH nie. Mayatimi. Rupanya seindah namanya. HH selesa panggil Timi sajew kat dia even umur HH muda setahun daripada dia. Patotnya panggil akak timi la kan.. Hehe.
Kami kenal dekat............ sosial network (FB). Lebih kurang cinta muka buku gitu. Hehehe. Mula dengan perkenalan dalam Facebook dan terus kontekkontek sampai la sekarang. Dah lama kami mau bersua muka bertemu mata tapi tak kesampaian atlast jumpe jugak sambilsambil HH pergi beraya kat Terengganu. Ore ganung nie jange maenmaen boh. Bekeng tapi comey. hihihihi :p
![]() |
This is Mayatimi. Cantik kan? And dia masih lagi single. Ahaks ! Even kejap jer jumpe hari tue ase macam dah lama kenal. Huhu. Malammalam bergosip sampai la duadua ketiduran. Penat bergosip. Haha. Buruk betoi perangai. huehuehue..
When we first talked to each other
I knew we would always be friends.
Our friendship has kept on growing
And I'll be here for you to the end.
p/s : Dear, thanks cuz sudi spent time dengan HH sepanjang HH berada kat Terengganu tue. Btw, miss you so much !! :)
Thank you for reading this entry :)
jari bersemangat menaip oleh
Hun_eyes
at
Friday, September 07, 2012
0
yang datang berceloteh kat sini
Labels:
berceloteh sana sini,
BFF,
cuti-cuti
05 September 2012
.: Wordless Wednesday #18 :.
jari bersemangat menaip oleh
Hun_eyes
at
Wednesday, September 05, 2012
0
yang datang berceloteh kat sini
Labels:
happy mood,
wordless wednesday
Subscribe to:
Posts (Atom)


