11 July 2012

.: Yellow Wakes Me Up ! :.

Assalamualaikum

Hye peeps ! How are you today?? :)
Hope suma sehat keyh?? 

Our lesson today is........ Yellow ataupun dalam bahasa melayunya ialah Kuning. Korang suka tak warna kuning? kalau suka angkat kaki. Hikhik.. Okay, seriously HH suka kuning  cuz yellow wakes me up in the morning. Kekeke. Yela mana tak nya bangunbangun jek matahari dah terpacak ataih kepala bukan kelapa k. hahaha. 

Sejak dari baby lagi parents HH ajar HH pakai warna kuning. Set baby pon warna kuning. Almaklumla HH ni kerabat di raja so tok raja mau cucu sulung dia perfect, sumanya nak kuning naseb baik tak kena penyakit kuning masa tu. wakaka. 

Kuning jugak bangunkan semangat kita. Time kita tengah down, warna kuning nie akan menimbulkan satu aura yang orang kata tak boleh dipisahkan la dari jiwa kita as a human being nie. Betul entah tapi HH rasa cmtu. Huhu. So, dat's why HH suka kuning . 

Taraaa :::::
-
-
-
-
-
-

Ni la keta HH.. Hahaha yelah sangat kan. Cantik tak myvi kuning? Sebab masa HH pergi survey Myvi, promoter tu suruh amek kuning sebab dia kata kaler kuning sesuai sangat dengan HH. Nampak gah gtu. Nah ! Hamek kaw ! haha. Insyaallah ada rezeki HH bawak datang ke IPG terchenta nie. Amin.


Thank you for reading this entry :)

10 July 2012

.: Eee sakitnye aty kiterr :.

Assalamualaikum 

Hai pembaca belog HH. Sehatkah anda? HUhu mesti sehat suma kan.
Hurm hari ni hari yang tersangat stress la sikit kot dalam semester 4 nie.
Haih dari awal molekmolek jek sejuk tetiba datang ribut taufan. Duummmm !! pecah suma urat saraf HH nie. Geram dan sakit aty dengan seorang yang boleh HH katakan "DAMN FOOL" la kot. Payah la kalau takda rasa nak bekerjasama nie. Ikot suka dia ja. EEe sakitnye aty kitew. Huhu. 


Sabor jela.. Haiz. 

P/s : Hidup nie kena la saling bertolak ansur.Jangan dikutkan sangat besar kepala tue. Peringatan kepada semua.

Thank you for reading this entry :)

08 July 2012

.: Somewhere :.



Assalamualaikum

Hye dan Hai u olls ! Hehe. kali ni taktau nak hupdate pasal apa. Sbb tula tajuknya pon somewhere.. Hewhewhew. Okay, today HH dan rumate kuar jalanjalan pegi Sunway Carnivall Mall lagi. Yeah tempat tu lagi. Nak cipta rekod dalam semester nie hanya tempat tu jer nak dituju. kekeke. #menyampah mak dengar. ahaha.. So daripada kepala tengah kusot berserabut, pas jalanjalan jew dah okay balik. Amazing kan? kami dua melantak Burger King sampai kekenyangan.. Price? Reasonable and Affordable for student like us. Hikhikhik.. Then kami jalanjalan pusingpusing window shopping lagi sampai lebam. Hamek kaw ! lalalala ~~

Nak teros hepi camnie jew.. :p

Ok lah till then. So long. Daa..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright By Honeyyangmenulis.blogspot.com