17 October 2011

.: PORTFOLIO :.


Assalamualaikum
Peace upon you


Hari ni nasib kami tersangatsangat lah baik.. Lecturer lepaskan kami awal dan boleh la rehatrehat.. hehe.. Tapi kan korang petang ni ada perhimpunan pulaks.. Nak sambut pengarah baru la katakan.. Japjap, nak pergi ke tak eh.. Rasa macam malas jek.. heeee ~

Okay lah.. abaikan yang kat atas tu... Ni ha mesti korang da tertanyatanya awat la HH ni asyik dok berceghita dan merungut pasal Portfolio bagai.. Haa betol la.. dua tiga hari dua tiga kucing berlari ni buzy sangat nak siapkan portfolio ni.. Preparation for UAK pon belum lagi.. Adoi ape la nak jadi ni... Rasanya nanti terpingapinga dalam dewan exam tuh.. hihihi... 

UAK(Ujian Akhir Kursus) untuk Pengajian Melayu, English, Maths and so on...Date dan time pulaks dekatdekat.. Bila mau study meh.. Portfolio ni pon tak siapsiap lagi... Huhu.. Rasa cam nak pergi pulau jek nak bercuti release tention and bla bla bla.. Taknak dok maktab ni lagi dah.. huuuuu ~




P/s : Korang bole tak tolong HH siapkan portfolio yang bertimbuntimbun ni?? Nanti HH belanja.. hehehe ^_^ peace !! ~


----> Rasa nak g jumpe my awak la.. ngeee ~


Thank you for reading this entry :)

16 October 2011

.: Tak heran lah :.


Assalamualaikum..

Hye peeps !! Enjoy your day today ?? huhu.. Hai masalah demi masalah yang datang.. Baru je nak baikbaik dah datang masalah lain... Tapi kalau takda masalah kita sunyi jugak so apa lagi pegi cari masalah.. kacau orang ker.. hihihi.. Seronok jugak tu.. Bila online muka buku tu ade jek kawan yang online, teros kacau depa.. hehehe... Nakal kan?? Sajew mengisi kebosanan..huhu.. 

Actually banyak sangat keja specially portfolio ISL untuk subjek2 lain yang nak kena siapkan ASAP.. Presentation group pon banyak lagi tambahtambah lagi sekarang masalah kesihatan yang tak menentu.. Menguji kesabaran betul... Tapi takpe.. Dia sayang kat kita sebab tu Dia uji kita sebab nak suruh ingat kat Dia. Betol tak?? Sape yang sokong pendapat HH ni sila angkat KAKI.. ngeeee ~

So, bagi HH, masalh yang kecikkecik tu tak pena ambik kira langsung la... Nak gaduh ke apa ke.. Lagilagi sebab lelaki tak main la.. Tu bukan HH.. Ko nak sangat kat dia kan?? Amek la.. Tak kuasa HH nak bertekak sebab benda kecik tu.. What bygone be bygone.. HH juz pikir nak balik rumah & exam yang bakal ditempuh ni ja.... Lainlain hal tolak tepi takpon tak peduli langsung.... Sebab  benda tu suma takda effect pon la kat HH.. Sape yang makan cili dia la rasa pedas, dia la yang berasap telinga tu.. huhu.. We must be profesional... Tak gitu korang?? huhu...

Okay,, sambung carik bahan buat ISL pulaks... Bubye korang... Selamat petang =)

lalallaala...^_^


Thank you for reading this entry :)


.: Video : Jom menari macam Lady Gaga :.


Assalamualaikum..

Ahad ni la yang orang kena klua lepaklepak jalanjalan ker kan tapi kita dok jek dalam bilik yang kelam nih.. *memang kelam pon* hihihi... Apa nak buat dah hujung semester.. Pokai la den.. hehe.. Keja HH lam bilik ni layan muvies&video clips.. Skang tengah dok berlatih tarian nih.. Susa woo.. ngeeee ~ Layannzzz 


Haa.. Tengok la... ni video koreografi Lady Gaga punye.. Syok tiru ni.. hihihihi... Bubye korang =)


Thank you for reading this entry :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright By Honeyyangmenulis.blogspot.com