16 October 2011

.: Tak heran lah :.


Assalamualaikum..

Hye peeps !! Enjoy your day today ?? huhu.. Hai masalah demi masalah yang datang.. Baru je nak baikbaik dah datang masalah lain... Tapi kalau takda masalah kita sunyi jugak so apa lagi pegi cari masalah.. kacau orang ker.. hihihi.. Seronok jugak tu.. Bila online muka buku tu ade jek kawan yang online, teros kacau depa.. hehehe... Nakal kan?? Sajew mengisi kebosanan..huhu.. 

Actually banyak sangat keja specially portfolio ISL untuk subjek2 lain yang nak kena siapkan ASAP.. Presentation group pon banyak lagi tambahtambah lagi sekarang masalah kesihatan yang tak menentu.. Menguji kesabaran betul... Tapi takpe.. Dia sayang kat kita sebab tu Dia uji kita sebab nak suruh ingat kat Dia. Betol tak?? Sape yang sokong pendapat HH ni sila angkat KAKI.. ngeeee ~

So, bagi HH, masalh yang kecikkecik tu tak pena ambik kira langsung la... Nak gaduh ke apa ke.. Lagilagi sebab lelaki tak main la.. Tu bukan HH.. Ko nak sangat kat dia kan?? Amek la.. Tak kuasa HH nak bertekak sebab benda kecik tu.. What bygone be bygone.. HH juz pikir nak balik rumah & exam yang bakal ditempuh ni ja.... Lainlain hal tolak tepi takpon tak peduli langsung.... Sebab  benda tu suma takda effect pon la kat HH.. Sape yang makan cili dia la rasa pedas, dia la yang berasap telinga tu.. huhu.. We must be profesional... Tak gitu korang?? huhu...

Okay,, sambung carik bahan buat ISL pulaks... Bubye korang... Selamat petang =)

lalallaala...^_^


Thank you for reading this entry :)


.: Video : Jom menari macam Lady Gaga :.


Assalamualaikum..

Ahad ni la yang orang kena klua lepaklepak jalanjalan ker kan tapi kita dok jek dalam bilik yang kelam nih.. *memang kelam pon* hihihi... Apa nak buat dah hujung semester.. Pokai la den.. hehe.. Keja HH lam bilik ni layan muvies&video clips.. Skang tengah dok berlatih tarian nih.. Susa woo.. ngeeee ~ Layannzzz 


Haa.. Tengok la... ni video koreografi Lady Gaga punye.. Syok tiru ni.. hihihihi... Bubye korang =)


Thank you for reading this entry :)

15 October 2011

.: Paling TAK Suka Bila Jadik Macam Ni:.


Assalamualaikum..

Sebelum berkata apa-apa, HH nak mintak maaf kat semua sahabat blogger.. Ini sekadar peringatan.. Nak kejar follower kalau tak ikhlas jenguk&baca entry buat apa.. HH paling tak suka bila datang kat shoutmix tu cakap Saya dah  follow awak nanti follow balik yer. Hye bla bla bla follow sini tapi follower tak naik-naik pon.. 

Mungkin bagi blogger yang lain pon mereka akan rasa hal yang sama.. Yela.. HH bukannya blogger otai nak bagi peringatan bagai tapi kita sama-sama berkomunikasi di alam maya ni hope jadik la readers yang ikhlas.. Lau follow betul-betul InsyaAllah orang pon akan follow & terjah blog korang balik.. Jangan risau.. Semoga hal ni akan jadik peringatan buat semua ok? 

P/s : Maaf jika terkasar bahasa terlanjur bicara.. Renungrenungkan lah yer =) 


Thank you for reading this entry :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright By Honeyyangmenulis.blogspot.com