halaman utama

02 March 2013

Semakan Daftar Pemilih


Assalamualaikum


Bila bercakap pasal daftar pemilih nie automatik kena mengundi kan. hehe. so, aku buadbuad gatal tangan g bukak website spr nie, so isi No Kad pengenalan tup tup nama aku ada kat ctu. Eheks ! nampak gayanya kena mengundi la kan. Dah sememangnya wajib sebab aku dah 22. kekeke. *nak lari dari tanggungjawab nampak. 

Ni haaa.. Mengundi kat kampung aku la. Golden Sand. hehe. Aku pon tak ingat bila aku daftar tengoktengok ada kat daftar pemilih nie. Advance. huhu. 


See ??! Daftar pemilih yg dah disahkan. hadoi

Nanti sama-sama la kita p mengundi naa. Hahaha.
Undian anda amat bermakna untuk masa depan. Apa yang aku nak sampaikan kali ini adalah untuk kepentingan negara kita. Majulah ________ untuk negara. teettt !! hihi 

Korang boleh semak status korang kat website nie http://www.spr.gov.my/ then go to semakan daftar pemilih Link 1. 


TQ for reading :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright By Honeyyangmenulis.blogspot.com